Sabtu, 12 September 2009

salAm rAmadHan

sekian lama tidak melayari blog ini...sedar x sedar dh d'bulan ramadhan kt...urmm alhamdulillah bersyukur ke hadrat Illahi krn d'beri ksempatan menemui ramadhan kali ini...
tahun ini tahun ke-3 aku dan kluarga mjlani ibdah tanpa mak..dan bln syawal akn mnjelma tdak kurg lgi bape hari je...trase bagai semalam b'gurau senda dgn mak..hnya fatihah yg dpat ku kirim kn..
alhamdulillah syukur pda thun ini aku dpat tunai kn impian aku dgn mak utk memperbaiki rumah..alhamdulillah semua dlm proses..harap2 siap ar sblum raya menjelma...
persiapan raya?...
urm..simple2 je..sb dh lari baget repair rumah..huahua...tpi xpe janji impian aku dh nampak...yahooo...time kasih atas skongan alang sekeluarga..jasa kome tak kan eden lupo kan..i luv u bro n sis...tpi bju raya aku biasa ar tiap2 raya dlm tangan mesti ada 4 pasang..hahaha...org beri kt menerime...rezeki orang nk bagi buat pe tolak...hehehehe..pape pn buat saat ini hanya ini saje dapt d'kgsi kn dgn blo aku ni..buat smua yg tersudi kan diri masuk n membace coretan ku ini tahnks n SELAMAT MENJALANI BULAN RAMADHAN AL-MUBARAK...TEMPUHILAH SEMUA DUGAAN DGN TENANG DN SABAR..SELAGI ADA UJIAN DARI - NYA SELAGI ITU ALLAH S.W.T. MENGINGATI KITA..

Tiada ulasan: