Ahad, 9 Jun 2013

Gundah bertandang...

Bismillahirahmanirahim...

Assalamualaikum dan salam sejahtera pada semua yang singgah di blog yang macam rumah aku ni...hehehe...

Lama sungguh tidak menziarah umah sendiri nak buat acaner kesihatan tidak mengizinkan... Hampir seminggu aku diserang sakit perut... Kemain taufan lagi angin melanda dalam perut aku ni...huhuu... Sakit wooo... Nak nanges tak berair mata... Tahan je lah.. Sampai tahap aku tak boleh tahan aku pergi urut.. Tapi tak okey gak... Alhamdulillah hari ni dah lega sikit... Aku pergi klinik tapi tak jumpa doktor pun... Aku pergi beli ubat je.. Ubat angin dan sembelit... Hari tu aku makan ubat serbuk untuk pelawasan Abah punya tapi tak mau gak lega dan tak keluar pun benda alah satu yang nak keluar tu... Degil sungguh... Sudah nya yang lawas sangat asyik aku buang air kecil.. 10 minit sekali aku pergi syuuhhhh.... Mungkin angin ni punca aku tahan syuhh jugak kot...huhuhu... Tapi bukan aku selalu tahan pun...huhuhu... Tapi sekarang alhamdulillah lega sikit... Merenggat-renggat tu ada terasa jugak lah sikit-sikit...

Hati aku dah kembali dalam kerisauan... Sebab nya anak buah aku Harraz Nasri masuk hospital balik malam Jumaat lepas.... Ibu nye kata memang Harraz dah batuk-batuk... Tapi bagi makan ubat macam nampak okey sikit... Mungkin di sebabkan keadaan dan persekitaran di sekeliling kesihatan Harraz nampak bertambah kurang memuaskan... Tu yang Ibu nya buat keputusan bawak pergi hospital... Ayah Harraz kerja pulak malam tu.. Nasib Andak ada dan sudi nak hantarkan ke Hospital Putrajaya... Mudah-mudahan Harraz cepat sembuh... Sayang Harraz... Kesian sangat kat dia banyak sangat dugaan datang menduganya... Acu terus mendoakan Harraz semoga tabah dan kuat hadapi dugaan ye... Tengok gambar-gambar Harraz masa pergi menghantar rombongan majlis pernikahan Pak Anjang nye ke Kelantan minggu lepas nampak muka nya dah macam orang besar dah....hehehe... shomel sangat...


Tiada ulasan: