Rabu, 2 Oktober 2013

Rakan blogger perpustakaan...

Bismillahirahmanirahim...

Assalamualaikum dan salam sejahtera.... Ya Allah... Ni sebenarnye dah lama sepatutnya kena buat entri ni tapi al maklumlah bila kemalasan bermaharaja....muahahaaha...

Apa-apa pun minta ampun pada rakan blog perpustakaan aku antaranya Kak Mis, Kak Raihan dan Ibu Linda... Mesti dorang ternanti-nanti akan entri aku ni... Minta ampun maaf ye... Bukan apa tak dan sesaje.. Banyak nye lah alasan aku ni kan.... Tapi mengaku kesilapan aku sendiri...huhuhu...

Tapi bukan apa sangat pun cerita nya cuma nak mengabadikan kenangan bersama bloger-bloger yang ada kat perpustakaan ni... Aku pun mula terjebakkan diri dengan blogger ni dari Kak Mis lah... Seronok pulak baca blog dan entri-entri Kak Mis... So aku pun create lah satu blog untuk aku kongsikan cerita dan pengalaman pahit manis yang aku lalui.... Nak tulis diari macam Luna buat dalam cerita Asmara Luna tu aku lagi tak mampu... Diari tu zaman sekolah dulu adalah aku buat... Bila baca balik cerita-cerita dalam diari aku zaman sekolah dulu lawak sungguh... Gelak guling-guling rasanye...ahaks.... Yelah zaman hingusan dan baru nak kenal erti hidup sebagai anak gadis di alam persekolahan.... Semua aku dok cerita... Dari sumber inspirasi aku ke sekolah sampailah keseronokan aku dalam liku-liku hidup sebagai anak gadis sunti di kampung.... muahahaha.... Tiap-tiap malam sebelum tidur mesti up date diari dulu....hahahaha... Tak kuasa aku.... Blog ni tak ter up date la pulak... Mungkin diari tu senang dan mudah coz buka buku and capai pen je... Kalau blog ni aku takde pulak laptop... Nak up date kat phone ni tak syiok sebab terhad sangat... Yela phone kita tak canggih mana pun... huhuhu... kecik je... Cik puan phone je yang besor....muahahaaha...



jeng..jeng..jeng...ni lah antara blogger dari perpustakaan...
dari kiri : Linda, Kak Mis, Mek, acu dan Kak Raihan...
Ni pun gambar masa majlis Hari raya Aidilfitri 2013 di Perpustakaan Daerah Kuala Selangor.. Puan Mek tu rasa nya belom mengaktifkan lagi blog...hehehhe...

Cukup untuk entri kali ini... Semoga dengan izin Allah kita bertemu di lain entri ye... Minta maaf sekali lagi pada yang menantikan entri ini...

Tiada ulasan: