Jumaat, 28 November 2008

lagu tema cinta..

fuhhh..skrg bkn hri guru n ulg thun kemerdekaan je ade tema tpi cinte pn ade tema..mksud aku lagu tema cnte spasang kekasih...hahaha mcm aku ni pn ade gak..ye ar aku pn org gak kn..tpi bkn ar lagu tema cnte aku tpi aku ske sgt dgr bait2 lagu ni..(tanpa-six sense)
pape pn aku ske sgt lgu tu..lgi pn tgh b'cnte kn...hehehe khas utk gewe yg t'syg..muah..muaahhh..kat dlm blog ni pn aku ade msuk kn lgu tanpa tu..so hayati ar ye..


Lirik Lagu Sixth Sense – Tanpa
Resah yang ku
Ubah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti
Meski
Pagi itu indah tapi
Akan sunyi tanpamu
Menemani aku sepi
Tanpa…
Cintamu aku resah
Tanpa…
Kasihmu aku hampa
Tanpa…
Dirimu aku mati
Hooo…
(Ulang chorus x2)
Kini benar-benarku rasakan
Dalam benuk hatiku tanpamu
Aku tak mengerti
Takut
Takut jauh dari dirimu
Dan kau tinggalkan aku sendiri
Tanpamu ku mati
Hooo…
Resah yang ku
Ubah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti

4 ulasan:

kesturi berkata...

.. salam ,

... cinta dan kehidupan x dpt dipisahkan ...

anggerik berkata...

salam....
...macam ku kenal pemilik blog ini..tapi dimana ye??????????? siapakah gerangannya...he..he...

cintadalamhati berkata...

salam...
rasa mcm knal jer penulis blog ni... huhuhuhu....

erti hidup ini... berkata...

ala dh knal 2 snyap2 je ar..huhuhu..sb top sgt ni susah gak ye...hehehehe