Rabu, 21 Januari 2009

sakit keturunan kot...

mlm tdi abh skit lgi..muntah tbe2..aku x pkir lain msti skit angin gak abh ni..sb mse aku dlm blik air ptg tdi aku dgar abh sedawe memnjang..mse aku tgh lepak kat luar dgn ruby t'tbe angh n along (ank buah aku) dok jerit pgil aku..aku tnye npe?angh kte tok tan muntah2..aku trus msuk tgok abh t'bring tpi msih muntah2 lgi..tgok keadaan abh mcm 2 ank mner yg x rse pilu..hnye angh je sgup bntu aku mlm tdi...wlaupn loya aku gagah kn jgk hti mgelap badan abh yg kner mntah...dlm keadaan abh x b'maya 2 aku t'dgar abh sruh gtau ank2 nyer yg lain tntg keadaan nyer..aku pn trus cpai phne dn trus kol uda je dlm pkiran aku...uda gtau dia x dpat blik sb ade msalah kewangan..uda psan klu ade pape gtau dia..aku x gtau alang sb aku tau aku akn trime jwpan yg lbih kurg gak dn akn mnambah kn rsau pda alang sekluarge...aku pham situasi dorg sb dorg kjer dok jauh..mcm uda kat s.alm..alang plak kat sepang..so aku n akak ar yg b'tgjwap jge abh sb ktorg dok serumah..mlm tdi aku pkir dn t'ingat pepatah ade mgatakn "seogr bapak dn mak bole jge 10 ank, 10 ank blom tntu bole jge sorg bpak atau mak"...mmg aku x nafi kn smua 2...aku msih t'ngiang2 di tlinga psan arwah mak.."jge abh"..itu psan mak pda aku sblm mak mnggal..insya'Allah org jge abh sedaye mampu org mak...

2 ulasan:

CintaDalamHati berkata...

sabarlah hadapinye.. moga abah kamu akan cepat sembuh.. amin..

*cik cempaka* berkata...

alhamdulillah dh shat ar skrang..