Rabu, 10 Julai 2013

Selamat tiba Ramadhan Al - Mubarak

Bismillahirahmanirahim....

Assalamualaikum dan salam sejahtera...yuhuuu uolls...OMG lama nye aku tidak bersiaran di sini...huhuhu.... Maaf kan saya penunggu-penunggu gua semua...muahahhaa...

Alhamdulillah walaupun dah lama tak bersiaran tapi aku masih still jenggok-jenggok gak kat sini takut ada pulak labah-labah buat sarang...hahahaa...Mintak ampun pada semua yang ternanti-nantikan entri terbaru ye... Bukan apa kadang-kadang kita ni tak tau sama ada yang kita buat entri tu ntah ada ke tidak orang yang membacanya... ke kita je sorang yang syok sendiri membebel tapi orang takde pun baca... dari jarang kita up date ni lah kita tau ada yang tertunggu-tunggu sebab ada yang bertanya-tanya...lebih kurang acani la pertanyaannya "kenapa lama tak up date blog?"... ecewah... sedap sikit telinga mendengar nye...hahahaaa...

Sempena bulan Ramadhan akan menjelma pada esok hari aku di sini ingin mengambil kesempatan mengucapkan selamat berpuasa kepada teman-teman dan pembaca-pembaca blog aku ni... Semoga segala amalan kebaikan dan kebajikan kita di bulan yang mulia ini di berkati Allah S.W.T...Amin Ya Rabbal Alamin... Sama-samalah kita berdoa semoga kita menjadi hamba yang sentiasa diredhai....

Malam hari Jumaat yang lepas Alang sekeluarga ada balik ke rumah tapi tanpa Harraz... Harraz masih di tahan dalam ICU... Kalau dah kat ICU makanya tidak boleh di jaga dan dan tengok pun sesekali je di benarkan... Sian ibu dan ayah nye nak tengok anak pun di jeling-jeling nurse-nurse kat sana... Sabor je aku... Berita yang baru aku terima masa Alang balik tu sangat mengejutkan aku.... dan naik hangin jugak aku dengar... Tapi keputusan ayah dan ibu Harraz sangatlah baik hati... Untunglah pihak hospital tu.... Harap-harap tiadalah bayi or pesakit yang menghadapi situasi macam Harraz.... Semoga dengan kebaikan hati ayah dan ibu Harraz tu Allah mempermudahkan urusan Harraz... Acu di sini tetap sentiasa mendoakan kebaikan dan kesihatan Harraz Nasri....

Tiada ulasan: