Jumaat, 3 Oktober 2014

Kepakaran saya...

Bismilallahirahmanirahim...

Assalamualaikum dan salam ketemu kembali... Syukur alhamdulillah masih diberi peluang lagi bertemu dan berkongsi berita disini... Sekian lama tidak bersiaran rasa segan untuk melemparkan coretan...

Alhamdulillah diam tidak diam sudah ke bulan Zuhijjah 1435 Masihi... Ahad ini insyaAllah umat islam akan menyambut hari raya Aidil Adha... Semoga jemaah haji yang menunaikan haji mendapat haji yang mabrur dan selamat pergi dan pulang ke tanah air...

Malam ini Acu membantu akak Acu menganyam ketupat... ecewah...tapi Acu ni tak pandai anyam pun... Kepakaran Acu menerikkan ketupat yang akak Acu anyam je...huhu... Itu je yang mampu... Walaupun kena bebel banyak kali setiap kali raya, tak kira arwah Abah mahupun dengan akak tapi Acu tetap buat derk je... Dah cuba juga berlajar tapi masih tak boleh juga macam mana nak buatkan... Tolong terik pun jadilah kan...

Inilah hasilnya...

Salam Aidil Adha Acu ucapkan pada semua... Mohon kemaafan diatas segala kesilapan dan ketelanjuran diri ini... Semoga Allah merahmati setiap amalan kita... Insya Allah... Wassalam...

2 ulasan:

At-Tarmizi berkata...

Salam singgah.. :)

saya dah follow blog awak..harap sudi follow blog saya balik

http://seronoknyermelukis.blogspot.com/

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Sekurang2 nya acu dah membantu juga tu ;)