Khamis, 8 Oktober 2015

Tekadkan hati mu...

Bismillahirahmanirahim...

Assalamualaikum dan salam sejahtera... Semoga kita senitiasa dalam lindungan Allah ...
Bertahun barangkali tidak muncul di sini... Ini bukan sahaja berhabuk dan bersawang tapi dah tahap nak rebah...huhuhu... Maafkan Acu....

Syukur alhamdulillah masih diberi peluang untuk menghirup nafas... Walaupun tak segar tapi bersyukur segalanya... Allah lebih Maha Mengetahui segalanya.... Yang penting kita jangan putus-putus bermohon dan berdoa kepadaNya...

Rasanya Acu nak tekadkan diri ni... Tekad untuk apa??? Tak berani lagi nak cerita... Kena tunggu dan tengok hasilnya dulu... Sebab Acu ni kekadang hangat-hangat tahi ayam je....eeeyeeekkkk...Umur dah tuek ni pun masih tak ubah jugak kann... huhu... Buktinya tengok je lah blog ni hah... Asyik terabai je... Ni pun muncul tetiba sebab takut kena block plak... hah... sayang hakak kat blog ni tau... Syabas Ibu L anda telah berjaya menakutkan Acu ni.... hahahaha....

1 ulasan:

Herni Hakimi berkata...

i sokong u pnye tekad.. ^_^
semenjak xde geng mmg kelaut dah nk update kn.. hurmmm..