Rabu, 13 Mac 2013

Entry tertunggak...

Salam..di malam yang hening ini aku nk setle kn entry aku yg tertunggak..hahh..jangan memain entry pun ada yg tertunggak...hahaha..tu bagi blogger yg malas cam haku ni lah...hahaha..pengakuan telah dibuat..
Okey setop..setop..setop (kate johan dlm movie lawak ke der?)...haha..ni sebenarnye entry aku nk up date minggu lepas tapi tak gak terupdate...dalam entry malam ni aku nak tayang kan masakan aku yang aku amik dari rakan maya ini jugok..hehe..mari kt tengok yer..ade 2 menu...ok r tengok gambar je tau..resepi nye lenkali lah share yer..yer..yer..hehehe
Oklah..hah sebelum terlupa kemunculan yg aku maksud kn ari tu ialah wajah terbaru blog aku ni..hehhehheh..cantek tak???..orait cukup merepek untuk malam ini..cau n salam 1 malaysia...

Jeng..jeng..jeng...


hati ayam masak rempah..versi aku...hahhaa


sayur campur apa saja...hahaha..

Tiada ulasan: