Sabtu, 23 Mac 2013

Jom!!!..kita bersama...

Bismillahirohmanirrohim....

Salam di keheningan petang hari... syiok lah pada yang cuti hari Sabtu ni... bersantai-santai bersama keluarga... tapi tidak untuk aku... aku kerja minggu ni.... huhuhu... sedih?? idak ler.. dah tugasankan... itu yang kita setuju sewaktu menandatangani perjanjian sebagai kakitangan kerajaan kan....

Pada petang yang hening ni aku nak share sikit mengenai seperti yang tertera  tajuk di atas nunnn... ' Jom!!!..kita bersama'... bersama?? hahh.. jangan salah sangka plak yer.. bukan bersama apa nye pun... jom bersama kita menyahut seruan untuk menjaga bumi atau di sebut-sebut ' 60 Earth Hour '... tak susah pun cuma kita tutup je lampu kat umah kita selama 1 hour  ... bermula pada 8.30 malam...mudah je kan... tapi yang mudah tu lah yang selalu payah kita buat kan... tulah sikap kita ni kan... tapi tahun lepas alhamdulillah aku sekeluarga bersama-sama menyahut seruan ni...hehehe... tu tanda nye aku sayang pada Bumi... of couse lah sayang sebab aku ni mahkluk yang menetap di Bumi bukan di Pluto mahupun Marikh....hehehehe...kalau korang rasa korang tak sayang pada Bumi sila berangkat n berpindah ke planet lain yer....hahahaha....

Ingat ye janji kita 23 Mac 2013 jam 8.30 malam.... 1 jam je... 





" Saya bangga kerana saya di lahirkan di Bumi... Terima Kasih Allah.." :)

Tiada ulasan: