Sabtu, 1 Jun 2013

Mood senyum hingga ke telinga...

Bismillahirahmanirahim....

Assalamualaikum dan salam sejahtera uolls... Entri di petang hari.... Mood macam berbunga-bunga...hahaaa... Hah jangan salah sangka.... Jangan nak pikir pape dulu... Korang baca entri ni sampai habis dulu tau...

Balik kerja petang semalam punya cerita ni... Sampai kat je rumah macam biasa terus masuk bilik nak simpan apa patut... tup..tup... terpandang ada sampul surat warna coklat kat atas meja make-up... (ecehwah... meja make-up la sangatkan...pada hal tak pernah make-up pun...) huahuahua... Pelik gak surat apalah pulak aku dapat ni... Buka-buka.... huyeeeyyyyy..... Dah dapat......^_^



souvenirs dari Sally... toceh-toceh Sally...
Salam kenal kembali Sally....hehehe....Terima kasih tau...

3 ulasan:

Mizz Aiza berkata...

untungnya dapat souvenir.. :D

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Memang lebar sungguh senyum tu ;-)
Kalau akak smpi kebelakang kepala senyum kihkihkih :D

*cik cempaka* berkata...

hahaha...kalau sampai blkang kepala dh macam alien plak...kuikui..