Ahad, 23 Jun 2013

Hobi baru...

Bismillahirahmanirahim....

Assalamualaikum.... Yuhuuuu... I'am come back...

Subbahanallah baru ada masa Tuan rumah balik ke rumah ni....huhuhu... Lama nye aku tak up date entri... Minta ampun....huhuhu.... Masa macam cepat berlalu je aku rasa... Kemalasan nak meng-up date blog ni usah lag di tanya... Walah-walah malas nya.... Orang mengandung mungkin di sebabkan malas boleh di katakan pembawakan budak aku ni malas pembawakan lemak kot... muahaahaha...

Sebenarnya aku sekarang banyak sangat kerja sampai dah tak tahu nak buat dan setle kan yang mana dulu.... hah parah kan... Lagi satu aku nak story sikit sekarang ni aku dah ada hobi baru.... ahahaaha... Itulah masa aku kecik-kecik dulu takde peluang nak dapat or nak menghadap intenet dan komputer bagaikan... Dah tua bangka cam gini baru dapat nak merasakan... Jom tengok apa hobi baru aku tu....



Haahhh... ini lah hobi baru aku.... Game kat stardoll...
                                           

ini pulak aku di alam stardoll... ish..ish..ish... seksi pulak kan,....hahaaa...
Hahhaaha... Umur je meningkat tapi masih dok layan game cam bebudak... Apa nak buat mak orang pun dah terjebak ini kan aku yang single menyingle ni....ahaks....Best game ni kalau korang nak join pergi kat link ni yer.... http://www.stardoll.com jangan nanti korang jadi macam aku pulak... hahahaha...


Tiada ulasan: