Selasa, 26 Mac 2013

Malam terakhir

Bismillah..
Salam dan ketemu kita di malam ini..walaupun jam baru menunjukkan 11.43 malam tapi aku rasa macam pukul 3 pagi punya sepi nye di Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) ni..nama pun hospital kan tak kan nak berdangdut bagai...aku ni pun..

Di sinilah aku disamping anak buah tersayang Harraz Nasri..anak lelaki Alang (abang ku)...menganti ibu dan ayah nye untuk menjaga Danje (nama manja Harraz)yang ibu nye bagi...hehe..memang manja sangat..

Danje dah lama sangat kat PPUM ni..ibu nye kata "dah jadi rumah kedua bagi mereka sekeluarga"...dugaan Allah pada hamba-hamba yang disayangi...kita hanya mampu merancang dan hanya Dia yang menentukan nye..hanya kata-kata semangat yang dapat ku ucapkan kepada kakak ipar dan Alang..memang yang menanggung nye lagi berat..kata-kata hanya di mulut dan dibibir saja..tapi walaupun aku hanya mampu mengucapkan dengan kata-kata tetapi aku turut merasakan kepiluan hati kakak ipar ku dan Alang..." tabahlah wahai kakak dan abang ku kerana semua ini ada hikmah nya..kita bersama-samalah berdoa untuk kesihatan anak mu...semoga dengan segala dugaan ini ada kesenangan di hari kelak"..insya'allah...semua dengan izin dari Nya...

Bagi kalian yang menjenggah ke entry ini mohon mendoakan kesihatan dan kesejahteraan anak buah ku Harraz Nasri..semoga doa dari kalian diberkati oleh Nya..Amin Ya Rabbal Alamin..

Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM)


Danje acu.. tengah pakai gas...


Acu n Danje....

2 ulasan:

Sudirman Thrasher berkata...

moga bby cpt sembuh sht walafiat n dpt mnjalani kehidupan sprti kank yg lain dri ucu dian

*cik cempaka* berkata...

time kasih atas doa ko 2 yan....amin3..