Selasa, 24 Jun 2014

Kicap tiruan....

Bismillahirahmanirahim...

Assalamualaikum dan selamat petang...

Ini dah petang hari sangat ni tetiba terhingat pulak nak up date entri... Entri ni tentang sekarang dah heboh dah dok cerita sana sini pasal kicap tiruan... Kicap ABC... Yang amat membimbangkan kata botol kicap tiruan tu guna botol arak.... Subhanallah... macam ni pun ada??... Tengah hari tadi Acu pergi kedai runcit untuk cari makanan tengah hari... tetiba nampak pulak... Acu bukan pe la kan... sebab botol arak tu yang naik heran jugak tu... so Acu share kan lah kat sini pada yang ada tak tahu lagi... nampak kan perbezaan botol nya di situ... so hati-hatilah yer kalau nak beli kicap... sebab kawan Acu sendiri pun masih ada yang tak tahu lagi perbezaannya...


sebelah kiri original dan sebelah kanan ciplak punye....



Selamat memilih yer....hihi...

2 ulasan:

Jomsantaisekejap Jss berkata...

Macam-macam cara diorang ni nak untung..yang jadi mangsa pengguna yang menitik beratkan pasal halal haram...

Mohd Huzaini berkata...

makanan tak berseri tanpa kicap - iwhoz.com