Selasa, 9 April 2013

Blog bersawang??

Bismillahirohmanirohim...

Assalamualaikum... Sihat semua?? Kalau jawaban nye Ya.. Alhamdulillah... Kalau jawaban nya Tidak... Alhamdulillah juga sebab anda sedang di uji.... Jika dalam sihat kita tidak akan mengingati waktu kita sakit kalau kita sakit kita akan hargai waktu sihat kita... Ada betul tak??... 


Tengok tajuk di atas tu.... Blog bersawang?? Ohh.. No!... Hai baru tiga hari takkan lah dah bersawang ye dak?... hehehhe... Maaf di pinta andai ada yang menanti entry baru.... Al - maklumlah kesihatan tidak mengizinkan... Bukan sesaja tapi terpaksa... Eh..eh..jap-jap... ada ke yang menanti kan entry terbaru dari ai ni??? hehehhe ntah-ntah syiok sendiri je... Sentap kejap... huhuhu... tak kisah lah ada ke takde ke yang menunggu entry terbaru janji aku tetap rindu untuk menaip and menulis kat entry blog aku ni... sayang sangat... 


Kesihatan terganggu dalam minggu ni... Banyak kerja dan jadual tergendala.... Aktiviti yang di rancang pun tidak terlaksanalah al - kisah nya... Antaranya plan nak melawat Harraz kat PPUM pun tertangguh sehinggalah aku betul-betul sihat baru boleh melawat dia... Sebab dikuatiri berjangkit plak dengan virus demam aku ni... Lagi yang tergendala plan aku nak join ngantor puan Norafidah or Bedut ke sebelah pihak lelaki pun idak ler dapat... Maafkan saya.... huhu.. ni lah yang di maksudkan kita hanya mampu merancang... Tapi yang menentukannya hanyalah Dia Maha Berkuasa.... Walaupun dah pergi membawakan diri ini ke klinik tapi masih lagi belum sembuh... Demam panas kat dalam luar cam sejuk... Jadi seram sejuk... Kepala pun pening-pening lalat jugak kadang-kadang.... Ubat makan tapi cam tak lut... huhuhu... Hidung sekarang ni tahap arus deras mengalirkan saluran... Eyekkkk.... So nak selesa ke letak tisu dan sumbat kat lobang terowong...huahua...Mungkin belum waktunya lagi... Insya'Allah akan tiba juga hari aku sihat itu... Amin...

Untuk pengetahuan semua, Harraz sekarang masih lagi dalam unit rawatan rapi tapi keadaannya sangat memuaskan hati... Wayar yang kat badan dia akan di cabut dalam 2,3 hari ini... Walaupun aku tak dapat pergi lawat dia tapi aku tetap hubungi ibu dan ayah nya untuk tanyakan khabar... Tapi kalau tanya dengan ayahnya memang letih jugak sebab sekarang ni Harraz di jaga oleh ibunya... " Ayah kerja elok-elok cari duit ye..." hehehehe... Hari tu masa call Ayah Harraz bising dengar ketik...ketuk..ketak... Tengah menaip kat mesin taip dia...muahahhaaha... Alang..Alang...Alang.. Sian Abang aku tu.. Tapi good.. very rajin bekerja... Dari dulu hingga dah kawin dan ada anak...Sayang Alang... hehehe..

Tiada ulasan: