Ahad, 9 Mac 2014

Pinggan Percuma Mister Potato

Bismillahirahmanirahim...

Assalamualaikum dan salam sejahtera... 

Hari ni Acu nak share sikit pasal Mister Potato Crisps ada buat promosi bagi pinggan percuma edisi terhad tau... 

Rugi kalau uolls tak dapat kumpulkan edisi pinggan ni tau.. Bukan selalu dapat pun... Acu dah catch dah...hehe...






3 ulasan:

Herni Hakimi berkata...

boleh la adam makan guna pinggan ni nti...hihihiih

Mel berkata...

hubby mel suka kumpul produk2 percuma gini. kalau dia rasa sangat unik, dia beli. Tapi kalau pinggan2 ni dia jarang beli sebab biasanya tak kental. Mudah sumbing. Tapi memang lawo gambar mister potato kat pinggan ni.

*cik cempaka* berkata...

hihi...mel saje buat koleksi kan...hehhee