Rabu, 1 Januari 2014

Tiada beza...

Bismillahirahmanirahim...

Assalamualaikum dan salamat pagi... Bersiaran di pagi tahun baru... Selamat datang 2014 dan selamat tinggal 2013...

Tahun baru... Memacam up date kat status fb aku baca dan tengok pada yang tak dan nak baca... Terpulang pada diri sendiri lah kan.. Hak memasing..

Tapi bagi aku sama je tahun baru ni.. Sama macam hari-hari yang aku lalui... Mungkin lainnya pada nombor saja.. Bagi aku hari yang paling aku nanti adalah hari yang 'bakal' mendatang... Kerana hari itu adalah hari segala bagi hari kerana ia hari penamat bagi kita semua... Takut?? Usah nak katalah kan... Tapi ia tetap tiba jua...
Semoga Allah sentiasa merahmati hidup kita ini... Nauzubillah kalau tiada rahmat dari Nya...

Tetapkan doa dan azam untuk berubah ke arah kebaikan... Ke arah yang diredhai.. Semoga Allah memberikan pertunjuk dan hidayah... Ingat.. Di mana dan bila kita berada kita tetap hamba pada Yang Esa...

Tiada ulasan: