Rabu, 1 Mei 2013

Berita baru dari PPUM

Bismillahirahmanirahim...

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca yang sudi singgah di blog ini di sekian kalinya... Perkara yang baik dari Allah dan yang buruk itu adalah kesalahan dari diri aku sendiri... Wallahualam...

Entry di malam hari... ecewah bergaya sikit rasa meng-up date entry di malam hari... Sementara ada lappy Kak Long yang tengah cuti semesta ni kan... Apa yang ada depan mata kita kena hargai selagi ia ada... Ada betul??... hehehe....

Alhamdulillah bersyukur sangat aku malam ni... Tadi tergerak sangat nak call Kak Long yang sedang menjaga Harraz di hospital... Kononnya awak ni nak menanyakan pasal lappy nye ni... Sekali lah tanya tentang Danje...

Kak Long : Pak Lang gan Mak Lang baru je balik.
Aku : Hah... Yeke... Harraz ok?
Kak Long : Esok Harraz boleh balik ( nada Kak Long gembira n menjerit sikit )
Aku : Hahhh... Yeke??? Alhamdulillah... Syukur Ya Allah...
Kak Long : Esok Along tidur umah Pak Lang... Jaga Harraz kat umah...
Aku : Yeke... Camtu Acu pun nak g umah Pak Lang laa...
Kak Long : Boleh... Boleh...

Lepas aku letak dah potpetpotpet gan Kak Long aku terus call Ibu Harraz plak.. Nak berita lebih lanjut...
Ibu Harraz kata betul dapat keluar esok... Dan lepas 2 minggu datang balik... Keputusan air tulang belakang pun akan di terima hari tersebut... Ibu nya kata risau lama-lama kat hospital... Kalau tak de pape baik izinkan balik dok lama-lama kat wad bil tetap jalan gak...Nanti tak terbayar pulak...Aku setuju gak tu...
Makanya saman pun ada gak terkena.... hadoii Ayah Harraz ni dah tak perasan lah tu pemerhati setia kat tepi jalan tu... Kan dah kena snap bawak lebih had... Hari tu ke main slow di bawak nye masa nak lalu depan camera AES tu... Tapi malam Harraz opperation tu dah tak hinggat dah kat mana AES kan... Sabar je yer...

Terima kasih Allah kerana mendengar dan memakbulkan doa-doa kami.... Syukur tak terhingga bila berita Harraz boleh keluar hospital aku terima tadi... Alhamdulillah... Semoga semua di permudahkan... Amin...

Tiada ulasan: