Jumaat, 3 Mei 2013

Hadiah Bulanan

Bismillahirahmanirahim...

Assalamualaikum dan salam sejahtera uolls...

Inilah entry yang tertunggak sebab tertinggal handphone ari tu... hadoii... Hujung tahun lepas aku dah buat satu azam baru untuk diri sendiri... Iaitu memberi penghargaan pada diri sendiri setelah sebulan penat lelah bekerja (penat lelah la sangat kan) bila gaji aku akan memperuntukkan sedikit untuk memberi hadiah pada diri sendiri... heheehe.. Kalau nak tunggu orang bagi pun bukan ada yang nak bagi kan... huhuhu.. Jadi biar lah orang nak kata aku ni syiok sendiri ke hapa ke kan janji aku menghargai diri aku sendiri... Korang ade?? kehkeh....

Bagi gaji bulan ni terlebih sikit barget nya aku peruntukan kan... hahahaha terlebih sudah... Nampak gaya nya bulan depan beli hadiah ciput je lah...

Malam minggu yang lalu aku and Cik Ta keluar sebab Cik Ta nak cari kasut sports... Al maklum lah orang nak berjoging... Joging lah sangat kan... Tapi semangat tu ke main lagi berkobar kan... Kasut baru tu pun dah nampak dah semangat nye tu... hahahaha... So alang-alang dah teman and tengok kasut-kasut kat
Kedai aL-ikhsan tu aku pun sambar lah sepasang... Tapi sambar-sambar takde size lah pulak... Tinggal yang tu je lah... Tak de stok lah.... eeee... Stress haku... yang warna pink-pink tu tak ndak lerr teman...haish gegurl sangat... Tidaaakkk... Tu bukan jiwa aku sangat lah kan.... Sudah nya pilihan aku...

                                                                                  ?
               
                                                                                 
                                                                                   ?



                                                                                    ?

Dalam nyer????
Jeng..jeng..jeng.... 

Treeennnnkk... Inilah hasil penangkapan aku...

Ini pun setelah 3,4 kali tukar pattern... Aku ni kalau warna terang sangat pun tak gemor... Kusam sangat pun tak nak... Inilah yang akhir aku pilih... Kalau pekerja kat situ kata tinggal ni je stok dorang memang tak jadi lah aku ambik... Nasib jugak budak yang kerja kat aL-ikhsan tu baik dan peramah kalau muka sombong and merempeng je sorry lah aku nak beli kat kedai tu... Betul woo... Kalau muka sales girl kedai yang kita nak cari barang tu cam tarik muka 12 or 14, hilang mood nak beli barang kat kedai tu... Aku cam tu... Korang acaner plak??... Kadang-kadang aku saja je tengok-tengok harga lepas tu keluar buat muka tak bersalah pun... Of couse bukan salah aku kan... Jangan korang hikut peragai buruk aku ni...hahahaha.... Tapi kita sebagai pengguna dan pembeli memang ada hak pun... Bukan ke pelanggan perlu di utamakan... Bukan nya nak mintak di taburkan beras kunyit, di payungkan pun... Cuma senyum dan sopan lah ketika berkata-kata.... Tak nak pun lebih-lebih.... Sebab tau susah kan... Pape pun entry aku kali ni dah tamat... Wassalam...

Tiada ulasan: