Khamis, 30 Mei 2013

Tekanan menghampiri lagi...

Bismillahirahmanirahim...

Assalamualaikum dan selamat sejahtera uolls...

huhuhuhu..... Sesak nya lah rasa dada dan fikiran aku ni.... Aku tak suka dengan perasaan macam ni... Tapi sesekali mesti perasaan ni datang dan menyesak kan hati dan otak aku ni..... Kalau ada kuasa nak tolak dan lari dah memang aku lari.... Tapi aku faham semua ini telah di tentukan oleh Nya untuk setiap hambaNya... Lari bukan jalan penyelesaian....

Tak tau nak buat macam mana kang kalau terus terang takut sakitkan hati orang pulak... Sakitkan hati orang tu kan perbuatan yang sangat tidak baik.... hadoiiiyaiii..... Tekanan wehhhh.... Kalau tak cakap selagi tu lah harapan macam ada pulak.... Sedangkan pada aku harapan tu memang tidak wujud pun.... hishhh... Acaner ni nak setle????????????..... Buntu, tekanan, tak sukaaaaaaaa.......

Tiada ulasan: