Selasa, 2 April 2013

Alhamdulillah...

Bismillah...
Assalamualaikum...morning semua...semoga hari ini hari yang lebih baik dari semalam...

Tapi aku tetap nak cerita tentang semalam...hehehe... Semalam ada mesej masuk kat handphone aku... tingtong..yes!! memang mesej handphone kita bunyi cam gitu..haiya... Bila ada mesej masuk je aku mula berdebar-debar... Dengan kalimah Bismillah aku pun buka peti inbox... Mesej dari Alang... Alhamdulillah dengan izin Allah mesej yang dikirimkan Alang pada aku ialah berita baik yang aku tunggu dan harapkan sangat... Mesej tu di kirimkan oleh ibu Harraz kepada ayah Harraz... senang punya kerja n malas nak taip Alang hantar je terus kat Acu Harraz...

Dalam mesej tu ibu Harraz kata darah yang semalam doktor kata tinggi kandungan darah putih tu idak ler... Semalam ibu Harraz ada berjumpa dengan doktor pakar or doktor pakar tu datang berjumpa dengan ibu Harraz sendiri untuk kepastian... Dalam mesej tu ibu Harraz kata darah putih harraz tu takde pape..Memang sifat darah putih dia camtu... Cuma kena pantau je... Insya'allah Rabu or petang ni pembedahan akan di jalankan... Masa baca mesej tu air mata sambil berlinangan tanda kesyukuran sesangat ke hadrat Illahi... Alhamdulillah Allah mendengar doa-doa kita untuk Harraz... Terima kasih Allah... Siapa kita untuk menyangkal kuasa Nya... Yang penting kita terus berusaha dan terus berdoa... Dia tetap bersama hamba Nya...

Tidak ada yang lain lagi selain ingin melihat si kecil itu sihat seperti kanak-kanak lain yang seusia dengan nya yang tentu-tentu bergerak bebas berlajar berjalan dan merangkak dengan bebas berbanding Harraz hanya merangkak di katil hospital... Tapi bangga aku tengok dia walaupun banyak halangan untuk bebas bergerak di atas katil tapi Harraz tetap aktif... Ramai doktor dan staff nurse puji Harraz ni budak yang bijak dan kuat... memang sesungguh nya dia aktif dan sangat kuat.. silap hari bulan semua staff nurse dan doktor pernah merasa semburan air liur dan tendangan nya... lagi-lagi sesi sedut kahak dan masa nak dengar denyutan nadi nya... dan acu nye pun suka puji Harraz kalau tengah nanges... " Harraz jangan nanges-nanges.. Harraz kan kuat.. pandai dan bijak... " dan Harraz mudah faham... Good boy...

Walaupun jauh doa sentiasa mengiringi mu sayang... Semoga semua berjalan lancar dan jaya nya seperti yang di rancang... kita hanya merancang tapi yang menentukannya hanya Dia... Maha Mentadbir dan Maha Mengetahui... harap kalian yang sama dan selalu membaca entry kat blog aku ni sama-sama mendoakan kesihatan untuk anak buah ku Harraz Nasri... hanya Allah yang dapat membalas jasa anda... Terima Kasih sesangat ye uolls... SAYA SAYANG SEMUANYA.... ;)

Tiada ulasan: