Isnin, 15 April 2013

Tidak sepenuhnya...

Bismillahirahmanirahim...
Assalamualaikum dan selamat malam...entry di malam hari uolls..

Sebenarnya aku saja je buat entry sebelum nak tidoq ni... Sebab mata belum nak tidoq aku buatlah entry... Apa ke tidak nye siang tadi aku asyik je terlekap di bantal...huhu.. Layan kepala yang teramatlah sakit nye di sebabkan gigi geraham aku buat hal... Sakitnya hanya Allah yang tau...

Hujung tahun lepas aku dah nak cabut tapi doktor tak bagi pulak katanya sayang gigi ni nanti kalau cabut tak tumbuh dah.. Aii... Ater memang la tak tumbuh lagi umuq pun dah meningkat dewasa... Dewasa je tapi tak tua... Hahhaha... Kalau umuq macam aku ni tumbuh gigi lagi ai kacau lah gamak nye... Disebabkan doktor yang sayang nak cabut udahnye aku yang menanggung kesakitan ini...sob..sob...(sedih)

Tadi Alang ada hantar pesanan tanya aku kerja tak esok... Memang cuti sebab Saturday dah kerja... Alang nk mintak tolong jagakan Harraz.... Tapi mintak maaf sangat-sangat sebab acu tak sihat sepenuhnya lagi... Bukan tak nak tolong tapi tengah menghadapi kesakitan diri sendiri...wuhuhuhu... Sorry Harraz... Kalau acu dah sihat dan ada kesempatan acu jaga Harraz lagi yer.... Alang kata Harraz tak boleh kuar lagi hospital sebab macam ada dengar lagi kahak kot kat tekak dia... Aku pun tak berapa pasti bunyi kahak ke apa... Alang nak tanya lelebih ni aku malas kang tak nak di layan nya....wuhuhuhu... Pape pun doa terus ku kirimkan semoga Harraz cepat sembuh dan keluar hospital okey...

Semoga esok aku bertambah sihat dari hari ini kerana ada perkara yang perlu di setle kan... Huhu... Okeylah nak beradu dulu lah uolls.... Selamat malam semua... daaaa.... Wassalam...✌

Tiada ulasan: