Selasa, 23 April 2013

Koleksi baru

Bismilahirahmanirahim...

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua... haluu uolls...

Minta maaf sesangat sebab lama gak ni tak buat entry baru.. Jangan hampa kan diri anda yer.. hehehe... Bukan apa kadang-kadang tenet takde... handphone je canggih tapi takde pun tenet... huhuhu.. Sebab saya tidak mampu nak membayar tiap-tiap bulan... huhuhu... Nanti makin bertambahlah aliran or saliran yang nak di setle kan pada awal bulan bila dah masuk gaji... Cukup-cukuplah apa yang ada ni...

Bila time cuti ada saja perkara yang nak di buat... Lagi-lagi sekarang ni rumah tengah di runtuhkan... Jangan terkezut yer bukan sebab tak bayar cukai tanah or yang seangkatan dengannya tapi ada rezeki sikit so abang ipar saya berniat dan berhajat untuk runtuhkan rumah atas dan turunkan rumah atas tu dan buat bilik anak-anaknya... Al-maklumlah anak-anak dah meningkat remaja... So mana boleh tidur dan tukar baju sesama lagikan... haiyaaa... Bahaya wooo... Rezeki yang ada tu lekatkanlah apa yang perlu... Ada betul???... Lagipun sudah agak lama rumah atas tu... Ada sesetengah tiang dan papan yang dah reput... Bahaya untuk di duduki... Yang penting rezeki Allah dah bagi... Alhamdulillah.... Terima kasih Allah...

Tadi aku baru je buat entry menu terbaru... Jangan lupa tengok... Dah tengok apa kata uolls pun try... Jangan risau walaupun resepi ciptaan aku sendri tapi tak mati kot kalau makan... huhuhu...( risau jugak ni...) Janji semua barang tak expired dan masa masak baca doa tau... Dan aku telah share kan jugak resepi tu kat Kongsi resepi.... hehehe.. Makin maju kan aku... Saja je nak share apa yang aku tau pada semua... Tu bukan apa terikut Ibu Linda lah tu... Rasa cam best plak kongsi-kongsi resepi ni... Dan yang terbaru aku akan buat satu koleksi terbaru di blog aku ni jugak... So korang kena dan pasti tunggu apa koleksi baru yang aku maksudkan ni tau... Tapi aku akan buat entry koleksi terbaru ni setiap hari Sabtu or Ahad je...Yang pasti yang terbaik dari Allah yang kurang baik tu datang dari kesalahan diri aku sendiri... Mohon maaf dan mohon di perbetulkanlah andai tersalah yer... Aku hanya seorang manusia biasa di muka bumi ini yang tidak lari dari melakukan kesalahan... Kerana aku bukan seorang yang sempurna.... ( fuhhh ayat....)

Hokay tak payah nak merapu pape lagi... Cukup setakat ini untuk hari ini... Jumpa di lagi di lain entry ya... Wassalam...

Tiada ulasan: