Jumaat, 5 April 2013

Berita dari PPUM

Bismillahirohmanirohim...

Assalamualaikum.. Tengah memikirkan menu lunch untu hari ni ke uolls?...hehehehe... Aku breakfast pun tak hambek lagi... huhuhu...


Tadi baru je setle buat entry special untuk Ibu Harraz dan sekarang pulak entry untuk Harraz Nasri pulak... Mungkin ada yang ternanti-nanti berita selanjutnaya tentang Harraz... Terima kasih aku ucapkan pada yang sudi dan tak jemu-jemu baca entry dan doakan Harraz... Hanya Allah yang membalas jasa anda... Alhamdulillah Harraz telah selamat menjalani pembedahan pada 02 April 2013 yang lalu... Alhamdulillah hari yang di nantikan telah selamat di lalui...


Malam tadi akhirnya aku kuatkan hati untuk menghubungi Ibu Harraz... Masa tu jam 10 malam... Kata Ibu Harraz, Harraz masih diberikan ubat tidur supaya Harraz dapat rehat dan memberikan masa luka pembedahan untuk kering sedikit... Tapi kata Ibu Harraz walaupun ubat tidur telah diberikan Harraz masih sedar .... Iyeee... Harraz masih sedar... Dan bila dia sedar mulalah dia nak meniarap saja... Tu yang taknak tu... Risau luka nya keluar darah lagi... Dah kata dah Harraz ni kuat... Boleh tak lut plak ubat tidur tu... Sabar je lah... Yelah... Mungkin Harraz dah lali jugak dengan ubat tidur tu... Apa ke tidak nya kalau dah selalu dia makan... Pernah jugak ibu dia kata satu ketika Harraz tidak boleh terima yang dia kena tidur lepas makan ubat tu... Siap berkerut lagi dahi dia tengah tidur.. Tidur paksa lah tu... hahaa... Harraz... Harraz... Sungguh keras hati mu... hehehee... Masa tengah berbual sekejap tu pun Harraz dah sedar kata ibunya... Pantang dengar orang berborak memang dia bangun... Telinga lintah betullah budak itu.... Dah dengar camtu aku pun undur dirilah taknak menganggu Harraz nak berehat...


Kalau cerita pasal Harraz ni tak boleh depan si Kak Ngah anak akak aku.... Sebab dia sangat-sangatlah tersentuh.... aku kalau setakat dia tersentuh je takpe ni siap nanges-nanges lagi... Mulalah dia duduk dalam bilik sorang-sorang past tu buka video Harraz yang dia rakam waktu dia jaga Harraz kat hospital tempohari sempena cuti sekolah.... Sambil nanges teresak-esak... Adoiiiyaaiiii.... Letih aku... Uiii... Memang si Kak Ngah ni penyedih orangnya... First day dia jaga Harraz kat hospital tempohari di lantak nya dia menanges call aku... Terkejut aku... Yelah awak ni dah lah tengah kerja.... Dia nanges semata-mata tak sanggup tengok Harraz kena pakai alat kat atas hidung... Aku pun tak tahu apa nama alat tu tapi aku tahu alat tu untuk membantu melapangkan penafasan Harraz yang sempit... Tu yang doktor gitau akulah... Aku pun tak tahu tah ye tah tak... Al maklumlah aku ni pun bukan nya pandai sangat, sebab tulah tak jadi doktor... muahahahaha.... Tapi Alhamdulillah boleh jugak lah di harapkan si Kak Ngah tu jaga Harraz di hospital... Lama jugak, 4 hari tak silap... Tapi di siang hari je lah malam pulak Ibu Harraz ada sama.... Semoga selamatlah semua.. Amin..Amin...Amin....


Tiada ulasan: